
Se livreaza cu 1000ml ulei 10W30
		* Optiunea de ridicare asistata cu amortizor cu gaz
		* Comanda la eche
		* Trim/Tilt
		* Evacuare inversata pentru tractiune maxima la mersul inapoi
		* Cel mai usor din clasa sa
		* Cel mai eficient in ceea ce priveste consumul de combustibil, din clasa sa
		* Maner de transport ergonomic, pliabil
		* Dispozitiv de control a acceleratiei prin frictiune
		* Conformitate norme CARB 2006 si EPA 2008 emisii ultra scazute
		* Evaluat OEDA cu 3 stele emisii ultra scazute
		
		Motor HONDA BF15 D3 LRTU
		Tip: in 4 timpi, SOHC, 2 cilindri in linie
		Cilindree: 350 cm3
		Alezaj x Cursa: 59x64 mm
		Turatie maxima: 4500 - 5500 rpm
		Putere la axul elicei: 15 CP / 5000 rpm
		Dispunerea supapelor: SOHC
		Numar de supape/cilindru: 2
		Alimentare benzina: 1 carburator
		Sistem de aprindere: Electronica programata (PGM Ig)
		Sistem pornire: Electric
		Ungere: Prin barbotare
		Sistem racire: Racire cu apa
		Alternator: 12 Amperi - pornire electrica
		Intervale de asieta: 5 trepte: 4º, 8º, 12º, 16º, 20º
		Interval de basculare: 72º
		
		Transmisie
		Raport de transmisie: 2,08:1
		Transmisie: F-N-R
		Elice: din Aluminiu cu 4 pale
		
		Dimensiuni
		Lungime cizma: 508 mm (picior lung)
		Greutate la gol: 49,5 kg (picior lung)
		
		Toate motoarele de 15 si 20 CP sunt prevazute cu:
		- elice cu 4 pale
		- transmisie Inainte - Neutru - Inapoi
		- rezervor de 12,5 litri